S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
OK

   K pohárom/figurínam je možné doobjednať gravírované štítky,

   - text je možné zadať ku každému artiklu ako poznámku v košíku príp. zaslať samostatne mailom. 

   - cena štítku je 1€, veľkosť bude prispôsobená podstavcu

 

- medaily sú ponúkané bez stúh,

stuhy je potrebné objednať samostatne

KONTAKTY

3G, s.r.o.
Bartošovce 110
08642 Hertník
tel: (+421) 0905 527 582, 0911 224 057
etrofeje@gmail.com

TOVAR V AKCII

aktuálna cena 21,00 EUR
skladom
aktuálna cena 18,50 EUR
skladom
aktuálna cena 5,90 EUR
skladom

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

 

1. Vymedzenie pojmov

> predávajúci - prevádzkovateľ internetového obchodu etrofeje.sk
> kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
> tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu etrofeje.sk
> objednávka - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru

2. Poplatky za prepravu

a) Spôsob platby :

- tovar zasielame na dobierku,
- platba vopred prevodom na účet

-platba kartou/internetbanking cez platobnú bránu

 

spôsoby doručenia v rámci SR:

-  nad 60€               zdarma (kurier)

-  kurier 3,99 eur, pri platbe na dobierku +1 €

- pre objednávky do 10€ môže byť účtovaný manipulačný popl. 1€

 

- prepravca: kuriér DPD,

 

cena prepravy mimo SR: dohodou podľa tovaru - bod c)

 


Pri objednávke, resp.dodávke tovaru nad 60,00 eur s DPH je preprava  zdarma (v rámci SR), t.j. ak objednávka presiahne

60€, ale z rôzneho dôvodu bude celková faktúra menšia ako 60€ s DPH, bude doúčtovaná preprava.

(Hranica 60€ neplatí pre veľkoobchod, platia individuálne dohodnuté podmienky prepravy) 

Garantované doručenie na dodaciu adresu je 24 - 48 hodín od vyexpedovania tovaru zo skladu etrofeje.sk.

Doručenie v pracovných dňoch (8-16 hod). Tesne pred dodaním Vás môže kuriér telefonicky kontaktovať, aby ste si mohli

dohodnúť presnejší čas dodania. Tovar môžete platiť bankovým prevodom vopred na náš účet alebo dobierkou.

Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu, tovar môžete prevziať, ale je nutné uviesť výhrady do prepravného listu. Okamžite po prevzatí zásielky tovar prezrite a skontrolujte kompletnosť balenia, v prípade poškodenia tovaru alebo neúplnosti zásielky túto skutočnosť nahláste na našich telefónnych číslach alebo emailovej adrese. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku, prípadne neúplnosť zásielky po podpise prepravného listu, ktoré nebudú nahlásené ihneď, najneskôr do 12 hodín nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!


b) Pri nákupe nad 100 eur môže predávajúci požadovať od kupujúceho zaplatenie zálohy na účet predávajúceho, a to do 50% z celkovej ceny objednávky.

c) Pri objednávke do zahraničia predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela.

 

3. Objednávka

Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode, prípadne pri objednaní tovaru telefonicky alebo e-mailom. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s obchodnými a nákupnými podmienkami internetového obchodu trofeje.sk Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zrealizovanej objednávky, teda kúpnej zmluvy.

 

Ochrana osobných údajov

Osobné údaje  kupujúceho poskytnuté pri objednaní tovaru budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité prevádzkovateľom alebo jeho sprostredkovateľom iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe, s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru a portálov heureka.sk (Heureka Shopping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha, ČR), najnakup.sk (MINET s.r.o., L.Svobodu 46, 976 32 Badín), pricemania.sk (Pricemania s.r.o., Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava) a pesiazona.sk za účelom zistenia spokojnosti s nákupom. Kupujúci uzatvorením objednávky dáva prevádzkovateľovi súhlas so spracovaním osobných údajov.

Kupujúci uzatvorením objednávky súhlasí, že obchodník poskytne jeho e-mailovú adresu sprostredkovateľom – vyššie uvedeným portálom  za účelom skvalitnenia služieb. Ak kupujúci nesúhlasí s poskytnutím jeho e-mailovej adresy portálu heureka.sk,najnakup.sk, pricemania.sk, tovar.sk, pesiazona.sk, môže sa dodatočne  písomne odvolať na adrese info@etrofeje.sk alebo info@trige.sk

Sprostredkovatelia:(spracovanie e-mailovej adresy a objednaného tovaru za účelom zistenia spokojnosti s nákupom po dobu 10 dní od vykonania objednávky;)

- heureka.sk (Heureka Shopping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha, ČR), - najnakup.sk (MINET s.r.o., L.Svobodu 46, 976 32 Badín), - pricemania.sk (Pricemania s.r.o., Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava)- pesiazona.sk (ARE media group s.r.o.Braneckého 20, 949 01 Nitra)

 

"Prevádzkovateľ je oprávnený posielať osobné údaje zákazníkov v rozsahu údajov o zakúpenom tovare a e-mailových adries, použitých v rámci nákupov na stránkach e-shopu, prevádzkovateľovi portálu Heureka.sk za účelom generovania a zasielania dotazníkov spokojnosti s nákupom v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk je voči nášmu e-shopu v postavení spracovateľa osobných údajov v zmysle § 8 zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Zasielanie e-mailových adries  a údajov o zakúpenom tovare sa týka všetkých zákazníkov, ktorí nevyjadrili svoj nesúhlas so zasielaním obchodných oznámení v zmysle § 62odst. 3 zák. č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách a je robené po každom nákupe na internetovom obchode. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk je oprávnený poskytnutú e-mailovú adresu a údaje o zakúpenom tovare použiť výhradne za účelom vygenerovania a zaslania dotazníku spokojnosti, v zmysle Podmienok programu Overené zákazníkmi, dostupných na adrese https://www.heurekashopping.sk/resources/attachments/p0/61/obchodne-podmienky-overene-zakaznikmi-heurekask-2016.pdf. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk poskytnuté e-mailové adresy a údaje o zakúpenom tovare uchováva po dobu, po ktorú je naša spoločnosť zaradená do programu Overené zákazníkmi, alebo po dobu, kedy zákazník vyjadrí svoj nesúhlas so zaslaním obchodných oznámení voči nášmu e-shopu alebo priamo voči prevádzkovateľovi portálu Heureka.sk k čomu je mu poskytnutá možnosť v každom jednotlivom dotazníku.“

4. Storno objednávky

a) Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu a to do vyexpedovania objednaného tovaru zo skladu etrofeje.sk , emailom na adresu: info@etrofeje.sk . Informácia o vyexpedovaní bude kupujúcemu odoslaná emailom alebo oznámená telefonicky. Kupujúci je povinný v oznámení o storne objednávky uviesť číslo objednávky, meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade storna objednávky uvedeného v bode a) tohto článku, predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, že kupujúci zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho.

b) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak kupujúci uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje, alebo ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho veľkoobchodná cena. V takomto prípade bude neodkladne informovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu. V prípade zrušenia objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, že kupujúci už zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho.

5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

V súlade so zákonom § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. máte ako zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárných dní od prevzatia tovaru.

Kupujúci berie na vedomie, že podľa zákona nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy na dodávku tovaru upraveného podľa želania zákazníka.

Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok:

- Kontaktujte nás mailom na info@etrofeje.sk , že žiadate o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a Vaším číslom účtu či adresou pre vrátenie peňazí.
- Ak ste už tovar obdržali a prevzali, zašlite ho späť na našu adresu  a to za nasledujúcich podmienok

  • Tovar musí byť v pôvodnom obale spolu s kompletným príslušenstvom, návodmi a pod.
  • Kupujúci má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu.
  • Tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe a záručným listom, ak je súčasťou tovaru.
  • Ak tovar zasielate poštou, odporúčame Vám ho zaslať doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám (doporučene neznamená na dobierku).
  • Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.
  • V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielateľa naspäť.

6. Dodacie podmienky


a) Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho. Termín vybavenia objednávky je obvykle do 1-3 pracovných dní od jej potvrdenia. V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať.

b) Miesto odberu, resp. zaslania tovaru je stanovené kupujúcim pri objednávaní tovaru. Za vybavenie objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim. Dopravu na adresu doručenia zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad (doklad o kúpe tovaru) a návod na používanie, prípadne záručný list.

c) Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré uviedol v objednávke. O termíne dodania je povinný predávajúci informovať kupujúceho buď emailom alebo telefonicky. Ak kupujúci tovar odmietne prevziať od kuriéra alebo bude potrebné dodávku opakovať viac ako 2 x z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v objednávke, všetky náklady s tým vzniknuté, hradí kupujúci vo výške: 10,- EUR

d) Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať neporušenosť balíka  (odlepenie ochrannej pásky, deformácia, roztrhnutie obalu...) v prípade závady je nutné bezodkladne informovať kuriersku službu, závadu uviesť v protokole

7.Reklamácie

Záručná doba je 24 mesiacov, u vybraných druhoch tovaru kratšia, v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.

Tovar je potrebné doručiť v čistom stave a s príslušenstvom dodávaným s tovarom.

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku,
ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky,
je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru.
Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať
Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať neporušenosť balíka  (odlepenie ochrannej pásky, deformácia, roztrhnutie obalu...)
v prípade závady je nutné bezodkladne informovať kuriersku službu.

Vašu reklamáciu môžete uplatniť:

Poštou

odoslaním tovaru spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:
- originálom alebo kópiou dokladu o kúpe (faktúra),
- podrobným popisom vady, ktorú reklamujete,
- kontaktné údaje (telefonický kontakt + adresa),
- č. bankového účtu

- zásielky zaslané na dobierku nepreberáme, vrátia sa Vám späť


na adresu:

3G, s.r.o., Bartošovce 110, 08642 Hertník, Slovensko

 

Alternatívne riešenie sporu:

- Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@etrofeje.sk ), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

- Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online nahttp://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

- Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

KONTAKTY

3G, s.r.o.

Adresa: Bartošovce 110

PSČ: 08642 Hertník

Email: etrofeje@gmail.com

Telefón: (+421) 0905 527 582, 0911 224 057

NjZkOTI0